سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان
مدیر شرکت «ممنتو فیلمز» در فرانسه اعلام کرد: تعداد سالنهاى نمایش‌دهنده فیلم «درباره الی» با توجه به استقبال صاحبان سینما در فرانسه از 30 سالن به 50 سالن رسیده است. در آستانه آغاز اکران عمومى فیلم «درباره الی...» در فرانسه از نهم سپتامبر ـ 18 شهریور ماه ـ طبق گفته الکساندر مالت؛ نمایش عمومى فیلم«درباره‌الی» یکى از بزرگترین و مهم‌ترین اکران عمومى فیلم‌هاى ایرانى در فرانسه است و تا به حال کمتر فیلمى از سینماى ایران با این تعداد سالن اکران شده است. مدیر شرکت ممنتو فیلمز که پخش فیلم در فرانسه و کشورهاى آفریقایى فرانسه زبان را برعهده دارد، تصریح کرد: تا این تاریخ اکران عمومى فیلم در 15 سینماى اصلى و بزرگ در پاریس و حومه و 50 سینما در فرانسه قطعى شده است. روزنامه‌هاى مهمى چون «لوموند»، «تلراما»، «پرومیر»، «استودیو»، «ال»، «نول ابزرواتور» و ... نیز در فرانسه به انتشار مطالبى و نقدهایى درباره فیلم «درباره الی» پرداخته‌اند. الکساندر مطرح کرد: به دلیل کیفیت و پتانسیلى که فیلم «درباره الی» دارد و علاقه‌اى که داشتیم، تلاش در خور و شایسته براى تبلیغ این فیلم براى اکران در سینماهاى فرانسه انجام دادیم.

اکران جهانى فیلم «درباره الی» به کارگردانی«اصغر فرهادی» از کشور فرانسه از نهم سپتامبر (18 شهریور) توسط کمپانى ـ momento films ـ «ممنتو فیلمز» آغاز مى‌شود. همچنین طى هفته‌هاى گذشته‌ نمایش‌هاى براى مطبوعات و روزنامه‌نگاران و منتقدین داشته است، که مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. فرهادى براى آغاز اکران عمومى فیلمش طى هفته‌هاى آینده به فرانسه سفر خواهد بود و سپس براى نمایش فیلمش در جشنواره‌ها به ژاپن و پس از آن به پرتغال مى‌رود. «درباره‌الی» تاکنون در سى‌وسومین جشنواره فیلم هنگ‌کنگ، هشتمین جشنواره فیلم ترایبکا آمریکا،هفدهمین جشنواره «سینماى باز» بلژیک، بخش سینماى معاصر سى‌وپنجمین جشنواره سیاتل آمریکا،هشتمین جشنواره ترانسیلوانیا رومانی، چهل‌وچهارمین جشنواره کارلووى‌وارى ‌چک، پنجاه‌وهشتمین جشنواره ملبورن استرالیا، پنجمین جشنواره تراورس سیتى آمریکا به نمایش درآمده است. اصغر فرهادى براى «درباره الی» خرس نقره‌اى بهترین کارگردانى را در برلین گرفت و «رابرت دنیرو» در جشنواره «ترابیکا» جایزه بهترین فیلم بلند را به اصغر فرهادى اهدا کرد و طى ماهها این فیلم به دعوت مایکل مور در جشنواره تراورسیتى به نمایش درآمد و همچنین جایزه نتپک (شبکه توسعه سینماى آسیا) جشنواره «بریسبان» استرالیا را طى هفته‌هاى گذشته دریافت کرد. در فیلم «درباره الی...» بازیگرانى چون«گلشیفته فراهانی»، «ترانه علیدوستی»، «شهاب حسینی» و «مریلا زارعی» ایفاى نقش داشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است «سه روز تعطیلى در پیش‌روست و چند خانواده براى تفریح راهى شمال‌اند، اما شلوغى‌هاى شمال باعث مى‌شود محل مناسبى براى اسکان پیدا نکنند و...»


[ شنبه 88/6/7 ] [ 11:38 صبح ] [ حسین ]

 شهاب حسینی

علیرضا علویان» و «ستار اورکی» تازه‌ترین فیلم عزیز‌الله حمیدنژاد با عنوان «آناهیتا» را صداگذاری و آهنگسازی می‌کنند. این فیلم سینمایی که اثری اجتماعی با نگاهی به مسائل علمی است، مرحله تدوین را توسط «شهرزاد پویا» به پایان رساند و در ادامه روند تولید صداگذار و آهنگساز آن مشخص شد.
براساس این گزارش، عزیز‌الله حمید‌نژاد در این پروژه سینمایی با «علیرضا علویان» در سمت صداگذار و «ستار اورکی» به عنوان آهنگساز همکاری خود را شروع کرده است.
در «آناهیتا» شهاب حسینی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی، محمدرضا داوودنژاد ایفای نقش کرده‌اند.
«حمیدنژاد» قصد دارد تا «آناهیتا» را بدون شرکت دادن در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر مستقیما راهی اکران عمومی کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این فیلم پائیز برای اکران آماده خواهد شد.
این فیلم به تهیه‌کنندگی حمیدنژاد در شیوا فیلم پارس تولید می‌شود.
فهرست کامل عوامل «آناهیتا» به شرح زیر است:
نویسنده و کارگردان: عزیزالله حمیدنژاد، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، مجری طرح و مدیر تولید: محمود محمدطاائمه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی صابری، دستیار کارگردان: امیر رونقی، منشی صحنه: هنگامه فرازمند،‌ طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی، تدوین: شهرزاد پویا،‌ طراح گریم: کوروش علیزاده، مدیر تدارکات: مهدی بوربور، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده.
بازیگران: میترا حجار، شهاب حسینی، نرگس محمدی، مریم سلطانی، افسانه ناصری، محمدرضا داوودنژاد، حمید صفائی، محمود منصوری‌نژاد، با حضور پوریا پورسرخ، تهیه‌کننده: عزیزالله حمیدنژاد.

میترا حجار میترا حجار پور سرخ  و حجار
[ دوشنبه 88/6/2 ] [ 12:17 عصر ] [ حسین ]

حامد بهداد

نمایش «سگ سکوت» با حضور بازیگران سینمای ایران؛ حامد بهداد، باران کوثری و پانته‌‌آ بهرام، مدتی است که با موفقیت در خانه سینما ادامه دارد.

و حالا آخرین خبر این که حامد بهداد به دلیل یک مسئله کاری چند روزی قرار است به مسافرت برود و به همین دلیل بابک حمیدیان را به جای خود به تماشاگران نمایش معرفی می‌کند. عکس‌های این جلسه معارفه را این جا می‌بینید. گفتنی است با وجود جا به جایی این دو بازیگر، از میزان استقبال از این مجموعه  کم نشده و سالن اجرای این نمایش همچنان پر است.


 

حامد بهدادحامد بهداد و باران کوثری و حمیدیان بهداد
[ یکشنبه 88/5/25 ] [ 12:50 عصر ] [ حسین ]

پستچی 3 بار در نمیزند

باران کوثری محمد رضا فروتن پستچی حسن فتحی

کارگردان:  حسن فتحی

بازیگران: محمدرضا فروتن، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، علی نصیریان، رویا تیموریان، لیلا زارع، پارسا مشیری

دیگر عوامل و توضیحات بیشتر:

نویسنده فیلم‌نامه: حسن فتحی
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی (مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی)
مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی
تدوین: حسن حسندوست
طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی
طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان
موسیقی متن: فردین خلعتبری
صدابرداران همزمان: محمود سماک‌باشی، رضا تهرانی، امیر شاهوردی
صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق
عکاس: محمد فوقانی
جلوه‌های ویژه میدانی: عباس شوقی
جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: کامران سحرخیز
طراح و مدیر بخش اکشن: پیمان ابدی

......................................................

خلاصه داستان: داستان مردی است که در خانه‌ای خارج از شهر، دختری را به گروگان می‌گیرد تا پدر دختر را به آن خانه کشانده و بر سر ماجراهایی در گذشته با او تسویه حساب کند.

باران کوثری و فروتن frotanpostchiحسن فتحی باران

یادداشت: "پستچی سه بار در نمی زند" دومین ساخته سینمایی حسن فتحی پس از "ازدواج به سبک ایرانی" است که در ژانر وحشت ساخته می شود.

جوایز و افتخارات:
- کاندید بهترین فیلم از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین کارگردانی از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن (لیلا زارع) از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین تدوین از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین موسیقی از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین چهره پردازی از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین جلوه های ویژه از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین صدای فیلم (حسین ابوالصدق) از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387
- کاندید بهترین کارگردانی اول و دوم از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1387

سال ساخت: 1387

سال اکران: 1388 - (7 مرداد)

سینماهای نمایش دهنده: آفریقا، ایران، آزادی، فرهنگ، پردیس ملت، پردیس زندگی، اریکه ایرانیان، موزه سینما، پایتخت، مرکزی، عصر جدید، گلریز، جی، تهران، پردیس تماشا و موزه سینما


[ یکشنبه 88/5/18 ] [ 4:35 عصر ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب