سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

توفیق اجباری

فیلم توفیق اجباری ششمین ساخته آقای محمد حسین لطیفی می باشد با بازی  محمد رضا گلزار ، باران کوثری ، نیوشا ضیغمی ، رضا عطاران ، بهاره رهنما ، مجید یاسر ، لیدا عباس  و احمد پور مخبر

12

 

داستان فیلم در مورد فردی به نام محمد رضا گلزار ( محمد رضا گلزار ) که سوپر استار سینما میباشد که از زن خود ( باران کوثری ) طلاق گرفته و در خانه ای ( که خانه واقعی گلزار هم میباشد )  زندگی میکنند که هر شب برادر زن سابقش  ( رضا عطاران )با کلید زاپاس وارد خانه میشود  و مزاحمت های برای رضا بوجود می اورد .

در هسایگی رضا گلزار دختری به نام سیمین ( نیوشا ضیغمی )است  که بعد از چند سال به ایران بر میگردد قرار است به تنهایی زند گی کند.  که با امدن سیمین به خانه و وجود برادر زن رضا گلزار ماجرا های اصلی فیلم شروع میشود .

 43

فیلم توفیق اجباری با حضور رضا عطاران بازیگر سریالهای طنز تلویزیون و باران کوثری و رضا  گلزار سوپر استار سینما که هر فیلمی با حضور گلزار مخاطبان بسیاری دارد توانسته  تماشاگر خود را به سینما بکشاند .

اقای لطیفی قبلا سابقه ساختن فیلم طنز را داشتند و با توفیق اجباری توانایی خود را ثابت کردند

با وجود بعضی از اشکالات در فیلم.

 

این فیلم به خاطر این که تقریبا از زندگی واقعی رضا گلزار ساخته شده جا برای مانور برای نویسنده و کارگردان را نگذاشته است .

این فیلم برای اینکه فیلم طنزی میباشد منتقدین بسیاری دارد که نقد های منصفانه ای به آقای محمد حسین لطیفی و خود فیلم نیست .

این فیلم توانسته در یک ماه اول فروش خود به طور متوسط روزی 20 میلیون بفروشد که در سینما بی سابقه بوده است .

 

56

 

78
[ یکشنبه 86/9/25 ] [ 12:0 صبح ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب