سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان
شنیده‌ها حاکی از این است که گویا «مرد دو هزار چهره» برای پخش در نوروز 1388
به‌زودی کلید می‌خورد. «مرد دو هزار چهره» قرار است در ادامه «مردهزار چهره» مقابل
دوربین برود، در روزهای اخیر تصویربرداری خواهد شد.
مهران مدیری
مهران مدیرى به همراه گروهش
دردفتر تولید این پروژه مستقر شده تا با بازیگران موردنظرش مذاکره کند و هر چه
زودتر پیش تولید این پروژه را انجام دهد.این سریال توسط خشایار الوند، محراب قاسم
خانى و امیر مهدى ژوله در حال نگارش است و هم اکنون متن قسمت هاى اولیه اش آماده
شده است.مرد دو هزار چهره از چهار بخش تشکیل شده است و داستان آن از آن جایى آغاز
مى شودکه مسعود شصتچى به جاى مهران مدیرىاشتباه گرفته مى شود و در جایگاه مدیرى
قرارمى گیرد.او به عنوان مدیرى کارگردان، بازیگر و خواننده دست به کارهاى مختلف م
ىزند و در ادامه به جاىسه شخصیت دیگر هم اشتباه گرفته م ىشود...این سریال بازیگران
متعددى دارد و در تهران قرار است مقابل دوربین رود.مجید و حمید آقاگلیان همچون دیگر
کارهاىمدیرى تهیه این سریال را براى گروه فیلم وسریال شبکه سوم سیما برعهده دارند


[ پنج شنبه 87/10/12 ] [ 11:27 صبح ] [ حسین ]

فوق ستاره صنعت سینمای هند از دریافت دعوتنامه جشنواره فیلم فجر برای حضور در ایران و گرفتن جایزه ویژه "یک عمر دستاورد" بیست و هفتمین دوره این رویداد معتبر سینمایی خبر داد.

امیتا

 آمیتاب باچان در مطلبی که روز پنجشنبه در وبلاگ او منتشر شد نوشت: من برای دریافت جایزه یک عمر دستاورد جشنواره فیلم تهران دعوت شده‌ام، هر چند درباره امکان سفر به ایران تردید دارم. من همان زمان برای دریافت شرکت در مجمع جهانی اقتصاد به داووس سوئیس نیز دعوت شده‌ام.

خبر حضور فوق ستاره بالیوودی در جشنواره فیلم فجر هنوز از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام نشده است. مجمع جهانی اقتصاد 28 ژانویه تا اول فوریه 2009 (9 تا 13 بهمن) در سوئیس برگزار می‌شود. بازیگر 66 ساله در عین حال ماه آینده به مناسبت برگزاری بخش مرور آثار خود در سالن دو سینما پاریس به فرانسه سفر می‌کند.

باچان بیش از سه دهه است در سینمای هند حضور فعال دارد و در بیش از 150 فیلم نقش‌آفرینی کرده است. "شعله"، "قانون"، "باغبان"، "گاهی خوشی گاهی غم"، سرکار راج"، "آخرین لیر" و "چشم‌ها" از فیلم‌های اوست.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.


[ یکشنبه 87/10/8 ] [ 11:53 صبح ] [ حسین ]

حضور حامد بهداد و نگار فروزنده در فیلم جدید مسعود کیمیایی، یعنی «محاکمه در خیابان» قطعی شده است.

بهداد

 این اولین حضور این دو بازیگر در فیلمی از مسعود کیمیایی است که به خصوص در مورد حامد بهداد اتفاق فرخنده‌ای به حساب می‌آید. چون با توجه به روحیه و نوع بازی بهداد و حال و هوای فیلم‌های کیمیایی، بسیاری از علاقه‌مندان سینما در انتظار همکاری این دو نفر بودند که حالا انگار محقق شده است. سومین بازیگر قطعی شده در این پروژه هم پولاد کیمیایی است که چون چند فیلم گذشته، پدرش را همراهی می‌کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد که زوج اصلی فیلم را بهداد و پولاد تشکیل بدهند. دو مردی که پس از برخورد اولیه، با هم به رفاقت می‌رسند. پیش تولید فیلم تازه مسعود کیمیایی تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد که قطعا یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال خواهد بود. گزارش‌ها خبر از مذاکره تیم فیلمسازی با چند بازیگر معتبر و مشهور دیگر سینمای ایران می‌دهند که تا قطعی شدن خبر، از فاش کردن این اطلاعات معذوریم.


[ چهارشنبه 87/10/4 ] [ 11:47 صبح ] [ حسین ]

پرویز پرستویی

 

پرویز پرستویی بازیگر سینما که به نوعی رکورددار دریافت جایزه بازیگری مرد از جشنواره فیلم فجر است امسال تنها با فیلم بیست در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.

بیست به تهیه کنندگی پوران درخشنده وکار گردانی عبدالرضا کاهانی این روزها برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.ازبازیگران "بیست" می‌توان علاوه بر پرستویی به مهتاب کرامتی، علیرضا خمسه، حبیب رضایی، مهران احمدی، فرشته صدرعرفایی و... اشاره کرد. "بیست" درباره یک تالار پذیرایی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کارند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز دیگر تعطیل شود و آنها در روزهای باقیمانده باید تلاش کنند این اتفاق نیفتد.
البته پرستویی هم اکنون دوفیلم "صد سال به این سالها "و کتاب قانون" رااز مدتها قبل آماده نمایش دارد که هنوز این فیلمها اکران نشده اند.
براساس گزارشهایی که پیش ازاین در خبرگزاریهای رسمی منتشر شده است پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینمای ایران در دومین دوره جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم دیار عاشقان جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورده بود.او پس از دوازده سال و با درخششی بی نظیر توانست به خاطر بازی در فیلم «لیلی با من است» جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره چهاردهم فجر را به دست آورد او سال بعد، در یکی از بهترین بازیش در فیلم آژانس شیشه ای توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشنواره شانزدهم را دریافت کند. همچنین درسالهای
??و?? جایزه سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی درفیلمهای بید مجنون و به نام پدر به پرستویی رسید.

 

لیلا اوتادی


لیلا اوتادی بازیگر جوان سینما و تلویزیون گفت: به تازگی بازی ام در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا آغاز شده است. وی با اشاره به این که هم بازی هایم در این فیلم حامد کمیلی، مهناز افشار، رامبد جوان هستند افزود: فیلم سینمایی، پسر آدم دختر حوا دومین ساخته رامبد جوان است.اوتادی در رابطه با نقش خود در این فیلم گفت: نقش دختری را بازی می کنم که به تازگی از دبی آمده است. وی گفت: سال گذشته در سریال خونمردگی بازی کردم که این سریال امسال در ماه محرم پخش خواهد شد.



مهناز افشار


مهناز افشار گفت: بازی ام به تازگی در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا آغاز شده است این فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان ساخته می شود. افشار اظهار داشت: در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا نقش وکیلی را بازی می کنم و داستان این فیلم روایت گر قصه 2 وکیل است که با یکدیگر لجبازی دارند و با هم کار می کنند.وی ادامه داد: لیلا اوتادی، رامبد جوان، حامد کمیلی هم بازی هایم در این فیلم سینمایی هستند.افشار تصریح کرد: بازی ام در فیلم سینمایی شبانه روز به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی محمدی به پایان رسیده است.

 

 



از سوی دیگر نیکی کریمی بازیگر سینمای ایران در ماههای اخیر در دوفیلم شبانه روزو دو خواهر بازی کرده که این فیلمهابرای نمایش عمومی و یا حضور درجشنواره آماده می شوند.او بازیگری است که کارنامه جالبی درزمینه بازیگری وکار گردانی در ماههای اخیر به جا گذاشته است .
به گزارش سینمای ما،نیکی کریمی بازیگر سینمای ایران که به تازگی بازی در فیلم شبانه روز رابه پایان سپرده است امسال 2 فیلم پرفروش برپرده سینماها داشت یک فیلم از او تا چندهفته قبل در سینماها درحال اکران بود وسه فیلم بابازی او قرار است اکران شودو دوفیلمی که کار گردانی کرده است هنوز اکران نشده اندو قراراست فیلم سوم خودرا کار گردانی کند.نیکی کریمی در حالیکه در حال بازی در فیلم شبانه روز بود فیلم سه زن را برپرده سینماها داشت و فیلم پرونده هاوانا نیزکه قرار بود از عید فطر اکران شود تاکنون اکران نشده است.
او در حالیکه امسال دوفیلم پرفروش "زن دوم"و "زنها فرشته نیستند" را برپرده سینماها داشت. اما دو فیلمی که خود نیکی کریمی کار گردان آن بوده است اکران نشده است ،یک شب و چند روز بعد فیلمهایی هستندکه تا کنون امکان نمایش عمومی پیدا نکرده اند.
همچنین او به تازگی در فیلم دوخواهر در کنار محمد رضا گلزار بازی کرده است.ازسویی دیگر او در فیلم جعبه موسیقی نیز بازی کرده است که گویا قرار است به زودی اکران شود.
در حالیکه از مدتها قبل نیکی کریمی عنوان کرده بود قصد ساخت فیلم روایت را داردهنوز از ساخت این فیلم خبر جدیدی منتشر نشده است . فیلمنامه فیلم «روایت» را خود نیکی کریمی نوشته است و موضوع این فیلمنامه شباهت اندکی با دو فیلم دیگر او،«یک شب» و «چند روز بعد» دارد.
نیکی کریمی در سالهای اخیر در جشنواره های بین المللی حضور گسترده ای داشته است . او دراین سالها داور جشنواره های کن ،برلین ،سالو نیکا ،ازمیر،دمشق ،بیروت ،سالونیکا ،وزول ،دوربان و.. بوده است .
او همچنین کتابهای قابل توجهی را درسالهای اخیرمنتشر کرده است ترجمه شعر شاعران زن چینی ،ترجمه شعرهای هایکو،نورماه بردرختان کاج ؛زندگی نامه مارلون براندو و...از جمله این آثار بوده اند


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 9:51 صبح ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب