سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

کلاغ پر کاری از شهرام شاه حسینی با بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار، حسام نواب صفوی، بهنوش طباطبایی، اکبر عبدی ، مریم سعادت، شیوا خنیاگر، احمد احمدی، انوشیروان نعیمی، امیر بارانلویی ایفای نقش کردند . این فیلم اولین ساخته سینمایی آقای شاه حسینی می باشد .

 21

موضوع این فیلم در مورد فردی به نام رضا ( محمد رضا گلزار ) که پس از دو سال توانسته در یک مجله کار پیدا کند و خیلی خوشحال به نامزد خود زنگ میزند تا خبر استخدام خود را بدهد اما نامزدش رویا ( بهنوش طباطبایی ) خبر نامزدی خود را با مسعود ( حسام نواب صفویی ) در غیابش میدهد و میگه که قرار است که با هم به شمال بروند .رویا به رضا میگوید که قرار نیست با مسعود ازدواج کند .

این خبر همه ی خوشحالی رضا را به غم تبدیل میکند . رضا تصمیم میگیرد که انها را تعقیب کند و به همراه انها به شمال میرود

در شمال رضامی خواهد ویلای کنار ویلای رویا را اجاره کند که آن ویلا را فردی به نام سارا ( مهناز افشار ) هم قرار است اجاره کند که این کار باعث مشاجره بین این دو نفر میشود وبالاخره هر دوی انها با هم ویلا را اجاره میکنند .

سارا که این ویلا را میخواهد نامزد سابق مسعود بوده ومسعود ،از سارا جدا شده است و این قضیه باعث همکاری این دو میشود و ماجراهای جالبی را رقم میزند و ......

در این فیلم با از زوج موفق آقای گلزار و خانم افشار استفاده شده که یکی ازدلایل موفقیت نسبی این فیلم شده است . این فیلم را می توان یک فیلم خیلی خوب برای گیشه و سرگرم کننده دانست .بازی ها در این فیلم خیلی به چشم نمی ایند .

بعضی از صحنه های این فیلم تماشاگران را ناخودآگاه به صحنه های فیلم آتش بس می اندازد مانند لجبازی سارا ورضا در ابتدا کار ، تکرار جمله ( سارا تو یه چیزی گفتی ) مانند ( سایه جون مادرت تو اون روز اونجا نبودی ) در فیلم اتش بس ، شباهت سارا با سایه و گوش کردن مخفی حرف های رویا و....

این فیلم مشکلاتی هم دارد مانند صحنه تعقیب کردن ماشین رویا توسط رضا ، وجود غیر ضروری اکبر عبدی در فیلم که این نقش را هر کسی می توانست بازی کند .


[ پنج شنبه 86/8/24 ] [ 10:0 صبح ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب