سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلم «جدایی نادر از سیمین» در ششمین دوره جوایز فیلم آسیا در 5 رشته نامزد بود که موفق شد 4 جایزه? بهترین فیلم، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوین را از آن خود کند. لیلا حاتمی به همراه علی مصفا و فرزندانشان و هایده صفی یاری (تدوینگر) در این مراسم حضور داشتند.

* عکس‌هایش را اینجا ببینید:

 

لیلا حاتمی هایده صفی یاریلیلا حاتمی و خانوادهلیلا حاتمی لیلا حاتمی


[ چهارشنبه 91/1/2 ] [ 12:11 عصر ] [ حسین ]

فیلم «جدایی نادر از سیمین» در ششمین دوره جوایز فیلم آسیا در 5 رشته نامزد بود که موفق شد 4 جایزه? بهترین فیلم، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوین را از آن خود کند. لیلا حاتمی به همراه علی مصفا و فرزندانشان و هایده صفی یاری (تدوینگر) در این مراسم حضور داشتند.

* عکس‌هایش را اینجا ببینید:

 

 


[ چهارشنبه 91/1/2 ] [ 12:10 عصر ] [ حسین ]

 بهار آمد و همه چیز تازه شد . . . حتی داغ نبود شقایق ها . . . گر تو سبزی ، سبزم . . . گر تو شادی ، شادم . . . من ز شیرینی تو فرهادم . . . وطنم ، ایرانم . . . عید آنروز مبارک بادم . . . که تو آبادی و من آزادم . . . سال قدیمی با همه تلخی ها و خوشی ها برای ملتم تموم شد امیدوارم سال نو ، همه در سلامت و امید به آینده ای روشن در زیر سایه فرهنگ عظیم و با شکوه ایران باستان به آبادی و آزادی برسیم . . .

 

سال 91 مبارک

 

 


[ سه شنبه 91/1/1 ] [ 12:10 عصر ] [ حسین ]

فیلم‌های «گشت ارشاد»، «قلاده های طلا»، «زندگی خصوصی»، «انتهای خیابان هشتم» و «فیتیله و ماه پیشونی»  91پنج فیلم اکران نوروزی هستند که اکرانشان از روز گذشته شروع شد.

«گشت ارشاد»

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» را سعید سهیلی تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است.

داستان: سه جوان جنوب شهری به خاطر به دست آوردن پول دست به کارهای خطرناکی می زنند.

بازیگران: جمشید هاشم‌پور، حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، سحر قریشی، نیوشا ضیغمی و ساعد سهیلی...

متن و حاشیه: این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد. فیلم سرشار از شوخی و مزه پرانی است و بازی‌های خوب و یک دستی دارد. نسخه «گشت ارشاد» سهیلی که در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد، سه پایان بندی داشت که نهایتا سهیلی یکی از آنها را که تراژیک تر بود، انتخاب کرد.

سهیلی در نشست نقد و بررسی این فیلم، به سوالات خبرنگاران و منتقدان پاسخ نداده و اظهار داشت که آنچه که دوست داشته را ساخته است.

با توجه به اینکه این فیلم طنزی اجتماعی دارد، سبب شده تا اکران آن با مخالفت گروه‌های مختلفی همراه باشد و انصار حزب الله قرار است 27 اسفند ماه در مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانه اعتراض نسبت به این فیلم تحصن کنند.

پیش‌بینی فروش: فیلم می‌فروشد. منتقدان نیز چنین نظری داشته‌اند. احتمالا حاشیه‌ها هم به این قضیه کمک می‌کند. همچنین این نکته که فیلم سعید سهیلی، تنها فیلم طنز نوروز امسال است.

«قلاده‌های طلا»

فیلم سینمایی «قلاده های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محمد خزاعی.

داستان: «قلاده های طلا» درباره حوادث پس از انتخابات سال 88 است. این فیلم سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می شود.

بازیگران: محمدرضا شریفی نیا، حمیدرضا پگاه، امین حیایی، علی رام نورایی، نیلوفر خوش خلق و ...

متن و حاشیه: این فیلم نیز در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمده که در همان زمان نیز حواشی زیادی برای اکران داشت.
با توجه به موضوع سیاسی این فیلم و نوع نگاه آن به حوادث انتخابات سال 88، شرط اکران عمومی فیلم، حذف بخشی از قسمت های فیلم بوده است. این فیلم بعد از پایان نامه دومین فیلمی است که در رابطه با انتخابات سال 88 ساخته شده است.

پیش‌یبنی فروش: استقبال مردم از فیلم‌های سیاسی غیرقابل پیش‌بینی است اما نوع نگاه ابوالقاسم طالبی به ماجرای انتخابات سال 88 قطعا برای مخاطب جذاب خواهد بود و به طور طبیعی به نظر می‌‎رسد این فیلم بتواند رکورد گیشه‌های سال 91 را به خود اختصاص دهد. پرداخت خوب صحنه‌های اکشن فیلم و بازسازی صحنه‌های حضور مردم در رقابت‌های انتخاباتی از جذابیت‌های فیلم طالبی‌اند.

«خصوصی»

«خصوصی» به کارگردانی محمد حسین فرح بخش و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی.

داستان:  ابراهیم کیانی رازهایی وجود دارند که تلاش برای مکتوم نگهداشتن آنها او را گرفتار برزخی غریب می کند.

بازیگران: فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، سعید نیکپور، کاظم هژیر آزاد، فریبرز بازغی، آریا خسروی، اکبر فیضی، و ...

متن و حاشیه: این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به دلیل مضمون متفاوتی که دارد مورد نقدهای متفاوتی قرار گرفت. همچنین با شروع اکران نوروزی نیز مخالفت‌های زیادی برای اکران آن وجود داشته که حواشی بسیاری را همراه داشته است. بسیاری از مخالفان این فیلم را ضد ارزش های اخلاقی می دانند.

پیش‌بینی فروش: با توجه به جو به وجود آمده کنجکاوی برای دیدن فیلم زیاد شده اما به نظر نمی‌رسد فیلم مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد. احتمال فروش متوسط برای این فیلم وجود دارد.

«فیتیله و ماه پیشونی»

«فیتیله و ماه پیشونی» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی احمد نجفی.

داستان: سارا دختر یتیمی است که با نامادری خود ننه ثریا و خواهر ناتنی اش زندگی می کند. یک روز سارا به خاطر غصه ها و غم هایش آهی می کشد و از خدا همدمی می خواهد، که کبوتر سفیدی برای کمک به او ظاهر می شود...

بازیگران: گیتی ساعتچی، بهنوش بختیاری، احمد نجفی، سیروس گرجستانی، اصغر سمسارزاده و ...

متن و حاشیه: این فیلم سینمایی اثری برای رده سنی کودکان است که بزرگسالان هم می توانند آن را ببیند. فیلم در جشنواره کودک اصفهان نمایش موفقی داشت.

پیش‌بینی فروش: فیلم از آنجا که بر اساس یک کار تلویزیونی موفق ساخته شده به طور بالقوه توان جذب مخاطب بالا را دارد.

«انتهای خیابان هشتم»

«انتهای خیابان هشتم» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان

داستان: نیلوفر و خانواده‌اش باید ظرف 3 روز مبلغ سنگینی را جور کند، اما هرچه زمان می‌گذرد، نیلوفر متوجه می‌شود که سرنوشت دیگری پیش روی اوست. در این بین اتفاقاتی می‌افتد و...

بازیگران: حامد بهداد، ترانه علیدوستی، محمدرضا غفاری، مهدی ماهانی، بیتا بیگی، خسرو شهراز، احسان عیوض‌نژاد، اولدوز منصور، رضا دهقانی ‌سامانی، محمد همایون‌‌پور و الهه حصاری...

متن و حاشیه: این فیلم در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمده بود و به دلیل مشکلاتی که گریبانش را گرفت، به اکران عمومی در نیامد. این فیلم یکی از آثار علیرضا امینی است که به کسانی که به آثار وی علاقمند هستند، دیدن آن توصیه می شود.

پیش‌بینی فروش: فیلم دارای مخاطب خاص خودش خواهد بود اما بعید است بتواند به اندازه «جدایی نادر از سیمین» در نوروز گذشته موفق ظاهر شود.

انتهای خیابان هشتم




  • خصوصی پشت صحنه خصوصی
  • خصوصی
  • پشت صحنه خصوصی


  • خصوصی پشت صحنه خصوصی
  • خصوصی
  • پشت صحنه خصوصی


  • پشت صحنه خصوصی گشت ارشاد
  • پشت صحنه خصوصی
  • گشت ارشاد


  • پشت صحنه گشت ارشاد گشت ارشاد
  • پشت صحنه گشت ارشاد
  • گشت ارشاد


  • پشت صحنه گشت ارشاد  گشت ارشاد
  • پشت صحنه گشت ارشاد
  • گشت ارشاد


  • گشت ارشاد
  • گشت ارشاد

  • [ شنبه 90/12/27 ] [ 4:11 عصر ] [ حسین ]
              

    .: Weblog Themes By Pichak :.

    درباره وبلاگ

    وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
    آرشیو مطالب
    امکانات وب