سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

برای تماشای فیلم بر روی نام گلشیفته کلیک کنید

گلشیفته فراهانی


[ دوشنبه 87/8/6 ] [ 11:34 صبح ] [ حسین ]

فیلم سه زن

پگاه اهنگرانی

کاری از منیژه حکمت

نویسنده : منیژه حکمت, داریوش عیاری، مصطفی خرقه‌پوش

نیکی کریمی در سه زن

 با بازی : نیکی کریمی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، نازنین آقااحمدی، ستاره پسیانی، شهرزاد کمال‌زاده، نسیم امیرخسرو، رضا کیانیان و ...

نیکی کریمی

خلاصه داستان:

مینو سرگردان در پی دخترش می‌گردد که درمی‌یابد میراث کهنی را به یغما می‌برند. در این حین مادرش می‌گریزد و در زمان گم می‌شود. حالا سه زن دور از یکدیگر حرف‌ها، تردیدها و خیال‌های خود را در سفری بی‌انتها به تصویر می‌کشند. سفری در گذشته، درآینده و در زمان حال...

 

 

رضا کیانیان در فیلم سه زنپگاه آهنگرانی در فیلم سه زنفیلم سه زن

مریم بوبانی در سه زن

فیلم سه زن 2

 


[ پنج شنبه 87/7/25 ] [ 12:45 عصر ] [ حسین ]

خسرو شکیبایی

نسکافه داغ داغ ساخته علی قوی تن بابازی خسرو شکیبایی، یکتا ناصر، افسانه چهره آزاد، داود اکرمیان، السا فیروزآذر، بابک نوری، آیه ابراهیمی، بیتا سحرخیز، جلال الدین معیریان و بازیگران خردسال صبا حاج اسحاق و کورش یونسی

فیلم نسکافه داغ داغ

خلاصه داستان : زنی جوان به نام نیکا به گویندگی برنامه های عروسکی علاقه دارد، اما همسرش که یک کارخانه عروسک سازی را اداره می کند با او مخالف است. نیکا با کمک استاد خود دست به ترفندهایی می زند و ماجراهای شیرینی می آفریند.

خسرو شکیبایی و یکتا ناصریکتا ناصر در نسکافه داغ داغالسا فیروز آذر در فیلم نسکافه داغ داغخسرو شکیایی 2
[ سه شنبه 87/7/16 ] [ 11:45 صبح ] [ حسین ]

دعوت

فیلم دعوت

دعوت کاری از ابراهیم حاتمی کیا  

در فیلم «دعوت» محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتایون ریاحی، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، رضا بابک، سیامک انصاری، فرهاد قائمیان، مجید مشیری، سارا خوئینی‌ها، سحر جعفر جوزانی، آناهیتا نعمتی، هدا ناصح، نگار فروزنده، نگین صدق گویا، محمدرضا شریفی‌نیا به ایفا نقش پرداختند.
در خلاصه داستان «دعوت» آمده است: «چند خانواده متفاوت با موضوع سقط جنین روبه‌رو می‌شوند و هرکدام از آن‌ها بنا به نگاه خاص خود واکنش‌هایی از خود بروز می‌دهند.»

کنعان

فیلم کنعان

کنعان» دومین ساخته‌ی سینمایی مانی حقیقی است که با همکاری اصغر فرهادی فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته است و این بار پس از همکاری مشترک در «چهارشنبه‌سوری»، «کنعان» را به نمایش می‌گذارند.
در خلاصه داستان «کنعان» آمده است: «مینا و مرتضی تصمیم گرفته‌اند که پس از ده سال زندگی مشترک از هم جدا بشوند. آن‌ها قرار است تا چند روز دیگر طلاقشان را رسمی کنند آیا بازگشت ناگهانی آذر، خواهر بزرگ‌تر مینا، پس از سال‌ها دوری از ایران می‌تواند تصمیم‌های قاطع مینا را دستخوش تزلزل کند؟ و نقش علی، دوست قدیمی مینا و مرتضی، در این مقطع چه‌خواهد بود؟

 

محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی، افسانه بایگان و با حضور بهرام رادان - دیگر بازیگران: نقی سیف جمالی، حسن معجونی، امیر نصیری یکتا، شیرین زنگنه، محسن شاه‌ابراهیمی، عاطفه تنهائی، آزیتا رایجی، رضا نیلی، زهرا طاهری‌منش، مروارید امانی، مژگان صالحی، حسن کریم خان زند، ندا حیدری، حمیدرضا رفیع‌نژاد، بیژن هویدا، سینا ریحانی، حسن دارابی، طالب جارچی

 فیلم سه زن و آواز گنجشک ها

سه زن

فیلم‌سینمایی «سه زن» منیژه حکمت پس از حضور در فستیوال‌های «برلین»، «هنگ‌کنگ»، «زنان سئول»، «ادینبورگ»، «بلژیک»، «آفریقای جنوبی»، «ملبورن» استرالیا، «بریسبان»، «اسکندریه» همزمان با عید فطر در سینماهای ایران به نمایش درمی‌آید.
«سه زن» داستان «مینو سرگردان در پی دخترش می‌گردد که درمی‌یابد میراث کهنی را به یغما می‌برند. در این حین مادرش می‌گریزد و در زمان گم می‌شود. حالا سه زن دور از یکدیگر حرف‌ها، تردیدها و خیال‌های خود را در سفری بی‌انتها به تصویر می‌کشند. سفری در گذشته، درآینده و در زمان حال».
در «سه زن» نیکی کریمی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، نازنین احمدی، ستاره پسیانی به ایفا نقش می‌پردازند و بازیگران مرد: رضا کیانیان،آتیلا پسیانی، بابک حمیدیان، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان ، مهران رجبی هستند.

 

نسکافه داغ داغ

نسکافه داغ داغ ساخته علی قوی تن بابازی خسرو شکیبایی، یکتا ناصر، افسانه چهره آزاد، داود اکرمیان، السا فیروزآذر، بابک نوری، آیه ابراهیمی، بیتا سحرخیز، جلال الدین معیریان و بازیگران خردسال صبا حاج اسحاق و کورش یونسی

خلاصه داستان : زنی جوان به نام نیکا به گویندگی برنامه های عروسکی علاقه دارد، اما همسرش که یک کارخانه عروسک سازی را اداره می کند با او مخالف است. نیکا با کمک استاد خود دست به ترفندهایی می زند و ماجراهای شیرینی می آفریند.

 

اواز گنجشک ها

مجید مجیدی پس از سه سال از اکران فیلم‌سینمایی «بید مجنون»، امسال و در روزهایی که برای چهارمین‌بار پس از فیلم‌هایی «رنگ خدا» ، «باران» ، «بچه‌های آسمان» فیملمش به اسکار معرفی شده است، «آواز گنجشکها» را در ایران به نمایش می‌گذارد.
«آواز گنجشک‌ها» که در اولین حضور بین‌المللی‌اش در جشنواره فیلم «برلین» موفق به دریافت جایزه خرس نقره‌یی برای رضا ناجی بازیگر این فیلم شد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر هم سیمرغ بهترین کارگردانی، تدوین، چهره‌پردازی، موسیقی را دریافت کرد.


فیلمنامه‌ی «آواز گنجشکها» توسط مجید مجیدی و مهران کاشانی به‌نگارش درآمده است و در خلاصه‌ی داستان آن آمده است: «کریم که کارگر مزرعه‌ی پرورش شتر مرغ است در حاشیه‌شهر و خانه‌ی کوچکش زندگی خوبی دارد، حوادثی در مزرعه منجر به خروج «کریم» از کار می‌شود. او برای انجام کاری به شهر می‌آید و در آنجا اتفاقاتی زندگی‌اش را دستخوش تغییر می‌کند.»
رضا ناجی،مریم اکبری، حامد آغازی ، شبنم اخلاقی، نشاط نظری و کامران دهقان در این فیلم به ایفا نقش پرداخته‌اند.
مجید مجیدی پس از جشنواره‌ی فیلم فجر در تنها اظهار نظری که درباره‌ی این فیلم انجام داد در مراسم انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعلام کرد: «هیچ ابایی ندارم که اعلام کنم؛ این فیلم مانند آثار قبلی من، «بچه‌های آسمان»، «رنگ خدا»، «باران»، «بید مجنون» باز هم بر فطرت و نهاد پاک انسانی تاکید می‌کند.

 


[ چهارشنبه 87/7/10 ] [ 12:41 عصر ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب