سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلم «پرتقال خونی» ساخته سیروس الوند هم اکنون در گروه سینمایی قدس بر پرده سینماهای تهران است. در این فیلم بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، آهو خردمند و ویشکا آسایش ایفای نقش می‌کنند.

 

نیوشا ضیغمی،

 

نیوشا ضیغمی،
نیوشا ضیغمی،
نیوشا ضیغمی،
نیوشا ضیغمی،

منبع: کافه سینما


[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 3:31 عصر ] [ حسین ]

مراسم افتتاحیه فیلم «پرتقال خونی» شب گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی سینما و رسانه و عومل فیلم برگزار می شد چهره های مطرحی چون؛ سیروس الوند، احمد امینی، فریبرز عرب نیا، علی سرتیپی، غلامرضا موسوی، علی معلم، امیر قادری، نیوشا ضیغمی، علی روئین تن، محمد نشاط و فرزاد حسنی کامران قدکچیان، فرمان فتحعلیان، هوشنگ گلمکانی، احمد امینی، بهزاد خداویسی، دانیال عبادی، خشایار الوند،، هومن سزاوار، حسن زاهدی، احسان حق‌شناس، علیرضا علویان، سودابه بیضایی، پیمان عباسی، سهراب پاکزاد، قدرت الله صلح میرزایی، محمد رضا آهنج، امیر مهدی ژوله و...حضور داشتند.

 

 

.sig_cont {width:180px;height:170px;} < src="http://www.caffecinema.com/plugins/content/plugin_jw_sig/mootools.js" type="text/java"> < src="http://www.caffecinema.com/plugins/content/plugin_jw_sig/slimbox.js" type="text/java">


[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:8 صبح ] [ حسین ]

«شیرین» عباس کیارستمی به زودی در سانس‌های فوق‌العاده چند سالن سینمای تهران از جمله آزادی، پردیس ملت، فرهنگ، موزه سینما و... به روی پرده خواهد رفت. از آخرین فیلمی (زیر درختان زیتون) که از کیارستمی در چند سالن سینما اکران شد نزدیک به هجده سال می‌گذرد. و دیگر آثار او در تهران نمایش‌های بسیار محدودی داشتند.

فیلم «شیرین» تصویرگر نگاه 113 بازیگر زن، بدون هیچ سخنی به دوربین فیلمبرداری است، در حالی که صداهایی از قرائت منظومه خسرو و شیرین نظامی گنجوی به گوش می‌رسد. در این فیلم زنان هنرپیشه تک تک در برابر دوربین ظاهر شده و نگاه‌ها و واکنش‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

عباس کیارستمی درباره این فیلم می‌گوید: «شیرین» نوعی دهن کجی بود به سینمایی که می‌خواهد همه چیز را نشان دهد و این فیلم اتفاقی است برای خود من. هر کارگردانی می‌گوید که آخرین فیلم من بهترین فیلم من است. شیرین فیلم آخر من است و از آن جلو‌تر نمی‌روم.» او در مصاحبه‌ای دیگر می‌گوید: «شیرین» برای من درست مثل این است که از سوراخ کلید چهره زن همسایه را در تأثر دیده‌ام. لحظاتی در این فیلم است که اگر یکبار دیده شود شاید قابل درک نباشد.

کیارستمی‌درباره چگونگی گرفتن این حس‌ها از بازیگران فیلم می‌گوید، برای ساخت شیرین، فیلمنامه‌یی در دست نبوده و بازیگران فیلم تنها شش دقیقه به کاغذ سفیدی نگاه کرده و فیلم ذهنی خود را که نشانه قدرت بازیگری آن‌ها است در مقابل دوربین ساخته‌اند. این فیلم لحظاتی از خصوصی‌ترین احساسات بازیگران زن سینمای ایران است.

تعدادی از بازیگران این فیلم که به زودی در گروه سینمایی آزاد اکران خود را آغاز می‌کند عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، پگاه آهنگرانی، خاطره اسدی، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، مهناز افشار، زهرا امیرابراهیمی، کمند امیرسلیمانی، افسانه بایگان، عسل بدیعی، زیبا بروفه، پانته‌آ بهرام، ماهایا پطروسیان، هانیه توسلی، هدیه تهرانی، رویا تیموریان، نگار جواهریان، آریتا حاجیان، لیلا حاتمی، حمیده خیرآبادی، شقایق دهقان، گوهر خیراندیش، لیلی رشیدی، بهاره رهنما، کتایون ریاحی، مریلا زارعی، لعیا زنگنه، الناز شاکردوست، نیوشا ضیغمی، ژاله علو، الیکا عبدالرزاقی، ترانه علیدوستی، شقایق فراهانی، گلشیفته فراهانی، ثریا قاسمی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، باران کوثری، مرجان گلچین، فاطمه معتمدآریا، سحر ولدبیگی و...

* آنونس متفاوت این فیلم متفاوت که با صدای منوچهر اسماعیلی همراه است

 

آنونس فیلم «شیرین» / کیفیت معمولی / حجم: 5 مگابایت / --> دانلود <--

   < type="text/java">// var cnt = document.getElementById("avID_f8c40ac1");
var src = "http://caffecinema.com/plugins/content/jw_allvideos/includes/players/wmvplayer/wmvplayer.xaml";
var cfg = {
file:"http://caffecinema.com/images/stories/Video//Shirin-L.wmv",
width:"400",
height:"300",
autostart:"false",
image:"http://caffecinema.com/images/stories/Video//Shirin-L.jpg"
};
var ply = new jeroenwijering.Player(cnt,src,cfg); ]]>

 

آنونس فیلم «شیرین» / کیفیت بالا / حجم: 14 مگابایت / --> دانلود <--


[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 11:6 صبح ] [ حسین ]

در مراسم ویژه ای که از طرف مجله آمریکایی «ورایتی» در یکی از سالن‌های هتل «فرمنت باب البحر» برگزار شد، جایزه بهترین فیلمساز سال خاورمیانه به اصغر فرهادی اعطا شد. فرهادی  همچنین با فیلم «جدایی نادر از سیمین» جایزه ویژه هیأت داوران «مسابقه اصلی» پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی در امارات را شامل جایزه بزرگ یکصدهزار دلاری و تندیس مروارید سیاه از آن خود کرد.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی «اصغر فرهادی» با حضور این کارگردان ایرانی و نگار اسکندرفر مجری طرح و یکی از سرمایه‌گذاران فیلم، در دو سانس مختلف؛ ابتدا ساعت 9 شب 28 مهرماه (20 اکتبر) در سالن مرکز سینمایی «مارینا مال» و در سانس دوم در ساعت 4 بعدازظهر 29 مهرماه (21 اکتبر) در سالن ابوظبی تئاتر به نمایش درآمد.

این فیلم مورد استقبال تماشاگران حاضر در سالن و جشنواره قرار گرفت و توانست جایزه ویژه هیأت داوران شامل و تندیس مروارید سیاه بخش «مسابقه اصلی» پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی را به دست آورد.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور محمد خلف المزروعی، مدیرکل اداره فرهنگ و میراث ابوظبی، عیسی سیف المزروعی، مدیر اصلی جشنواره، پیتر اسکارلیت، مدیر اجرایی جشنواره، اعضای هیأت داوران بخش‌های مختلف جشنواره، بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون امارات و کشورهای عربی و همچنین هنرمندان شرکت کننده در جشنواره در محل سالن اصلی هتل «فرمنت باب البحر» شهر ابوظبی در کشور امارات متحده عربی برگزار شد.

از طرف اعضای هیأت داوران این جشنواره، برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند و تندیس مروارید سیاه جشنواره ابوظبی را دریافت کردند.

اعضای هیأت داوران بخش «مسابقه اصلی» پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی که عبارت بودند از: «نبیل ماله» کارگردان سرشناس سینمای عرب، «مارینا دنیکورت» کارگردان فرانسوی، «لیلا علوی» بازیگر مصری، «لچیندا انگلهارت» تهیه کننده انگلستانی و «جرج سلوزر» فیلمساز باتجربه فرانسوی، جایزه ویژه خود را به فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی «اصغر فرهادی» اعطا کردند.

این کارگردان ایرانی بعد از دریافت جایزه‌اش در سخنان کوتاهی گفت: تشکر می کنم از جشنواره فیلم ابوظبی و «پیتر اسکارلیت» و تشکر می‌کنم از گروهی که سال گذشته این موقع به من کمک کردند که این فیلم ساخته شود، که بعضی‌شان از جمله خانم اسکندرفر هم اکنون در سالن حضور دارند. دلم می‌خواهد یاد کنم از همه فیلمسازان خوب ایرانی که من را با فیلم‌هایشان به سینما علاقمند کردند؛ اگر که الان سینمای ایران در دنیا شناخته شده است به خاطر تلاش‌هایی است که پیش از من، این فیلمسازها انجام دادند. احساس می کنم همه‌شان با هر عقیده‌ای تأثیر داشتند به خاطر اینکه من اینجا باشم.»

روز پنجشنبه گذشته نیز در مراسم ویژه ای که از طرف مجله آمریکایی «ورایتی» Variety در یکی از سالن‌های هتل «فرمنت باب البحر» برگزار شد جایزه بهترین فیلمساز سال خاورمیانه به «اصغر فرهادی» اعطا شد.

در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی فیلم‌هایی از کارگردانان ایرانی از جمله: فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی «اصغر فرهادی» در بخش «مسابقه اصلی»، فیلم کوتاه «اسرار» و فیلم کوتاه «چیزی در تهران اتفاق می‌افتد» به کارگردانی «سیف‌الله صمدیان» در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه و فیلم کوتاه «پانسمان» به کارگردانی «امید عبداللهی» در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه به روی پرده رفت و «فاطمه معتمدآریا» داور بخش بنیاد توسعه سینمای آسیا «نتپک» NETPAC حضور داشتند.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی از جمله؛ بخش «مسابقه اصلی»، بخش «مسابقه فیلم‌های مستند بلند»، بخش «ویترین»، بخش «جهان ما»، بخش «نتپک»، بخش «مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند»، بخش «مسابقه امارات»، بخش «نمایش ویژه» و بخش «فیلم‌های دانشجویی» روز 21 مهرماه (13 اکتبر) با فیلم سینمایی «آقای لزهر» Monsieur Lazhar به کارگردانی «فیلیپ فالاردو» شروع شده و امشب 30 مهرماه (22 اکتبر) با نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره در بخش‌های مختلف به پایان خواهد رسید.




  • [ سه شنبه 90/8/3 ] [ 11:5 صبح ] [ حسین ]
              

    .: Weblog Themes By Pichak :.

    درباره وبلاگ

    وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
    آرشیو مطالب
    امکانات وب